Bona nit, Íker:

El enllaços a revenedors que hi ha a tuxmobil.org no m'han portat gaire
lluny (sembla que totes les referències per a Spain són d'empreses que
ja no tenen activitat), però m'ha semblat molt interessant la teva
experiència amb l'Acer Aspire One i l'enllaç a la Kuki. Sembla que els
Acer Aspire One són fàcils de trobar per uns 259€ a Acuista i a Phone
House. En un principi pensava en un portàtil de més de 10", per a que
fos mes còmode l'us de processador de text i similars, però m'ho miraré.

Faré un cop d'ull també als Airis.

Salut

Vicen

Respondre per correu electrònic a