Hola!

Doncs "dispara" i a ver-he si et puc ajudar.

Si vols pots fer la consulta al correu: davidpeny...@gmail.com, igualment a
la web http://www.ochobitshacenunbyte.com tincs articles que tracten el
tema.

Salut!

--

David Peña
Administrador Sistemes Informàtics

Aquest correu electrònic i els seus fitxers adjunts contenen informació de
caràcter confidencial exclusivament dirigida als seus destinataris. En cas
d'haver rebut aquest correu per error, li demanem que ens el reenviï
immediatament a aquesta adreça electrònica o ens ho notifiqui al telèfon
(+34) 902 876 396. En queda prohibida la divulgació, còpia o distribució a
tercers sense l'autorització prèvia i per escrit del titular. D’acord amb
el que s'estableix a la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de
protecció de dades de caràcter personal, AULA DIGITAL-TEXT SL garanteix
l’adopció de les mesures necessàries per a la protecció de les seves dades
personals i la seva adreça de correu electrònic.

Este correo electrónico y sus ficheros adjuntos contienen información de
carácter confidencial exclusivamente dirigida a sus destinatarios. En caso
de haber recibido este correo por error, le rogamos que lo reenvíe
inmediatamente a esta misma dirección o nos lo notifique al teléfono (+34)
902 876 396. Queda prohibida su divulgación, copia o distribución a
terceros sin la autorización previa y por escrito del titular. De acuerdo
con lo establecido en la Ley orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de
protección de datos de carácter personal,  AULA DIGITAL-TEXT S.L. garantiza
la adopción de las medidas necesarias para la protección de sus datos
personales y su dirección de correo electrónico.