Jo potser estic pensant en un altre format, fer una petita presentacio de cada
punt, es a dir una base i deixar per les preguntes de la gent. Perque? Porto
varies xerrades sobre tecnologia lliure i a vegades es millor deixar el torn de
paraules amb la base feta i apartir d‘aqui la gent que participa s‘implica mes

Jo puc fer la part de perque el hacktivisme te que ser una sectorial dels
moviments socials i en aquet cas de l‘EI

Serotonina EH <serotonin...@riseup.net> ha escrit:

--
Enviado desde mi teléfono con K-9 Mail.

Respondre per correu electrònic a