El mar, 19-03-2013 a las 09:57 +0100, Joan escribió:

> Pd.: un altre exemple, a l'ajuntament de Granollers, a on feia el
> manteniment de la web... Em vaig quedar a quadres quan vaig veure que un
> dels responsables d'informàtica usava el WXP en el seu equip... [...]

> Quan vam estar comentant aquest tema i ells
> em van començar a posar pegues els vaig citar el cas de l'Ajuntament de
> Munich (si ells ho fan, serà que Granollers no pot? és la seva gestió
> més copmplexa? O és cosa de voluntat política i tècnica?), va i em
> responen que l'Aj. de Munich havia tirat enrera i tornaven a Windows...
> [...]

Bon dia:

Avui he llegit aquesta nota, que a més té un parell d'enllaços a altres
notes interessants (una d'elles en relació al desmentit de l'Ajuntament
de Munich sobre les conclusions de Microsoft):

http://www.zdnet.com/use-open-source-software-it-makes-things-better-says-uk-7000012738/

Salut

Vicen

Respondre per correu electrònic a