Perdoneu que no segueixi el fil però no estic al meu entorn.

He vist la gran quantitat de punts que tenim, i com que haure de agafar el torn
de paraula per explicar:

2. Entorn Local (a càrrec de Hubble,
<afegir-s'hi>)

          a) Localització: parlar que es
        troba en català, està feta per gent del territori i pot donar
        feina a gent del territori.

          b) Comunitat? (No sabem si
        donarà temps de buscar similituds entre el model de comunitat de
        Debian i el de les CUP).

  c) La incisió a l'Administració
Pública (a càrrec de Hubble)
Em centraré sobretot en localització: en català i pot donar treballi també en
l'administració.
Com que veig que hi han molts punts que toquen el que son estàndards oberts i
documentació oberta em demano ser dels últims de parlar així m'estalvio tot
aquest tema dels estandars oberts i aixó que ja estarien ben explicats.
apa, ens veiem a les 20:30

Respondre per correu electrònic a