Be, ja tinc a la nevera el formatge de cabra tallat (1 Qg), el gall d'indi
fuma (1 Qg)t i el pernil d'espalla (750 gr), d'aquest, he vist que la pila
es feia tan gran que he aturat a la xarcutera a l'arribar als tres quarts
de quilo.
Demà procuraré arribar abans de les 18:30.
Salut i fins demà.

*
Xavier De Yzaguirre*
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com