si has fet un upgrade, el més probable és que al arrancar el grub et mostri
kernels antics... és una forma ràpida de provar-ho

sort!

- Blackhold
http://marsupi.org
~> cal lluitar contra el fort per deixar de ser febles, i contra nosaltres
mateixos quan siguem forts (Esquirols)

El dia 4 de novembre de 2013 22.06, Jordi Boixader (Idroj) <
id...@bergueda.org> ha escrit: