> Doncs de moment, tot el que jo en trec és això:
>
> libudev0:
>
> El paquet libudev0 no té una versió disponible, però existeix a la base de
> dades.
> Això normalment vol dir que el paquet estava mencionat en una dependència
> i mai es va apujar, és obsolet o no és disponible amb els continguts de
> sources.list
>
> Ho heu pogut solucionar?
>
> Ricard

Que algú em corregeixi, però diria que la versió 175-7.2 de la llibreria
libudev0, segons packages.debian.org, es troba ara mateix en stable (per
amd64 i i386), però no en testing. No ho puc assegurar, jo sóc més de sid.

Si la situació de la llibreria es la que em sembla veure, jo provaria de
baixar i instal·lar la versió 175-7.2 que stable proveeix, com a solució
temporal.

Salutacions.

--
José Antonio Podadera Moya