2015-06-10, 15:07 (+0200); ja...@citrik.org escriu:
> Per ser més concrets, el problema que tinc jo amb el "derexu al ulvidu"
> és el següent: Vaig cometre l'error d'enviar un mail amb el meu nom
> complert, o sigui que si vaig a un buscador es pot saber la meva adreça.
>
> El que reclamaria com a propietari del correu és que s'esborrés aquest i
> així deixaria d'estar indexat.
>
> No hi veig el problema en esborrar un correu meu però no he obtingut
> resposta per fer-ho. I penso que és el meu dret a esborrar-lo.

No crec que tinguis el dret d'obligar a un destinatari a esborrar un
missatge que li has enviat.

A part d'això, no depèn d'ells perquè les llistes de Debian s'arxiven a un
munt de llocs.  Per exemple:

https://groups.google.com/forum/#!forum/linux.debian.user.catalan
http://news.gmane.org/gmane.linux.debian.user.catalan
https://www.mail-archive.com/debian-user-catalan@lists.debian.org/

I el problema és evident: d'entrada com sabem que qui demana esborrar un
missatge és realment l'autor del missatge?  No crec que els administradors
d'aquests arxius es puguin o s'hagin de dedicar a aquestes coses, i menys
quan ja hi ha sistemes per evitar que s'arxivin els missatges [1].  Cada u
és responsable de què fa públic i què no.

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/X-No-Archive