> Hola!
>
> Jo tambe soc nova en aquesta llista. Gracies Monica pel teu email!
>

> El dia 22 d’agost de 2015, 14:24, Mònica Ramírez <mon...@probeta.net> ha
> escrit:

> Crec que estan sorgint idees molt interessants! Estic d'acord amb tu
> Monica. Jo actualment estic visquent a Escocia, pero si quan es faci una
> trobada puc, intentaria venir.
>
> Com ho veieu la resta? Obrim una pàgina al wiki i comencem a posar

> Salutacions desde Heidelberg!
>
> Alba

Personalmet crec que amb la llista actual ja tenim suficient i podem seguir
les indicaciones de l'Adrià per marcar un correo "Off Topic" o quelcom
semblant.

Jo a l'igual que l'Alba estic fora de Catalunya, a Suïssa, però miraré de
donar un cop de mà en tot el possible.

Per cert, fà un temps em vaig inscriure a la llista d'usuari aquí Suïssa i
cal dir que som 5 gats i el moviment és mínim, crec que hi ha un reunió al
mes a Zurich i poca cosa més. Es veu que la gent prefereix les lliste en
Alemany o Francés...

Per cert Mònica, si veus al Axel Beckert de Debian Suïssa dona-li
records...crec que esta per allí.

Salutacions,

--
Oscar Osta Pueyo