Bon dia,
la trobada d'ahir va estar genial, l'hem de repetir!
un dels temes que es van comentar i que vaig caçar al vol eren els
certificats SSL auto-renovables, no en recordo el nom, me'n podeu passar
informació? he trobat la web de letsencrypt.org però veig que està en fase
beta i cal que et convidin, algú pot fer-ho? just he de renovar un
certificat i m'agradaria automatitzar-ho, ja que és una agonia haver-ho de
fer cada any manualment
sobre la propera trobada vam posar-hi la data, crec que el 21 de maig, i
també va sortir la proposta de fer-ho a Vilafranca, al casal popular, aquí
en teniu la web per si voleu xafardejar el que hi fem: casalpopular.cat
un altre tema que va sortir són les darreres polítiques de canonical,
justament ahir vaig llegir aquest post bastant interessant, per si li voleu
fer una ullada: http://mjg59.dreamwidth.org/38467.html

salut!
Lluís

El dia 21 de novembre de 2015, 9:52, Xavier De Yzaguirre i Maura <
xdeyzagui...@gmail.com> ha escrit:

Respondre per correu electrònic a