El 02/04/16 a les 02:50, Pedro ha escrit:
> Si no ho aconsegueixes PREGUNTA de nou a la llista, per això està.
> Comença i aposta per virtualbox, t'anirà bé per Scratch, i altres
> dependències que tinguis amb Microsoft.
> Però com han dit, tindràs problemes amb aplicacions 3D.
>
> Bé, si a algú li interessa, lo del virt-manager, amb una tarjeta
> gràfica dedicada (cal torre) i el mòdul de kernel apropiat, podeu
> jugar a jocs 3D des del windows. GPU Passthrough. Jo ho he provat amb
> Debian i ha funcionat

El problema de 3D amb VirtualBox és que a banda d'activar l'emulació cal
instal·lar controladors, i els de les Guest Additions fins a Windows 7
només el dónen per a DirectX 8 i 9. Si l'aplicació està basada en
versions anteriors de DirectX com la 7, l'acceleració no funcionarà.

Tot i això, sembla que a partir de Windows 8 hi ha alguna capa pròpia
del Windows o controladors diferents de les Guest Additions (no sé els
detalls exactes) que dóna compatibilitat de DirectX antics i programes
que emprin DX7 amb Windows XP/Vista/7 no funcionen però amb W8 sí.
També, els efectes 3D d'escriptori no funcionen amb W7 però sí amb W8.

Si l'aplicació usa alguna acceleració directa de hardware o un framework
diferent de DirectX, la cosa pot ser bastant més complicada.

No tinc experiència amb aplicacions 3D "modernes" de Windows com per
poder aconsellar en aquest sentit.

Respondre per correu electrònic a