Hola,

s'ha de fer login per veure alguna d'aquestes imatges? El perquè t'està
passant és molt diferent si estan ficades a la página com a imatge pura i
dura o bé com a Font Awesome Icons <http://fontawesome.io/icons/> o
similar. Aleshores seria convenient que ens diguis una URL on poguéssim
veure el problema sense fer login.

M'he connectat un momentet a la web d'aquest conegut banc amb que
treballes. A dalt a la dreta, sense fer login, em surten 4 o 5 icones. Una
d'elles sembla la mateixa que la de l'adjunt que vas enviar, la de una
persona amb auricular i micro. Aquesta imatge, a la portada i sense fer
login, la veus bé? Aquesta icona està ficada a la web com a imatge pura i
dura, i corresòn a la següent URL:

https://www.bbva.es/estaticos/mult/atencion_cliente.png

- Què es veu quan accedeixes a aquesta URL amb l'ordinador que falla?
- No tens un proxy a la feina entre el teu ordinador i "el internet"?
- Si mires d'accedir-hi sense el https va bé?

http://www.bbva.es/estaticos/mult/atencion_cliente.png (url sense https)

Marc ///

El dia 27 de maig de 2016, 8:06, tictacbum <tictac...@gmail.com> ha escrit:

Respondre per correu electrònic a