Considera xmodmap

Per exemple, jo tinc configurat la tecla "^" perquè deixi de ser morta (em
surti directament "^" i "`") mentre que amb ALT em faci "["

keycode  34 = asciicircum grave asciicircum grave bracketleft braceleft
bracketleft braceleft

Pots trobar els nrs de les tecles amb xev

Salut

El dia 22 de novembre de 2016, 10:15, Ernest Adrogué <nfdi...@gmail.com> ha
escrit: