> [...]
> perque ja no conecta per cable (sí per wifi). Inicialment va conectar
> però després de reiniciar ja no ho he aconseguit.
> La resta de equips de la xarxa local (tots Win) conecten sense
> problemes.
> Faig servir el NetworkManager i he provat amb DHCP i es queda
> "Connecting" i res. Ni siquiera ping a la resta d'equips locals. Amb IP
> static si pareix que conecta, apareix "Connected", però igualment no
> respon a ningun ping, tots "Destination Host Unreachable".
> No se si el nou router pot tenir algun tipus de filtratge però no he

Parlo sobre experiències personals. M'he trobat moments en què el
Networkmanager falla. Podria ser:

- que el teu usuari no pertanyi al grup netdev.
- que la nova connexió (via Networkmanager) l'haguessis configurada amb un
usuari determinat sense marcar a "General" l'opció "Tots els usuaris es
poden connectar a aquesta xarxa" i entres amb un usuari diferent.

- que el nou maquinari (encaminador que dóna el servei) té un port de més
velocitat (gigabit) que l'anterior i aleshores ordinador i aparell no
negocien igual. Algun cop, segons quin adaptador de xarxa he hagut de
forçar l'Ethernet a una determinada configuració perquè funcionés.

Salutacions,
Josep
@jepjepus

> Gracies!