*1. Com puc fer que no s'auto-afegeixin impressores que no se sap si
existeixen localment (USB/xarxa), com per exemple les que comparteix un
altre ordinador (SMB/etc.) ?*

Jo en certs entorns on connecto el CUPS amb un client.conf contra un server
faig un remove de l'avahi-daemon directament, i així el sistema només veu
les que m'interessa. Pot ser que amb avahi-utils com diu l'Alex puguis
afinar-ho sense haver de treure'l.

Salut!

El dia 8 d’agost de 2017 a les 10:09, Narcis Garcia <debianli...@actiu.net>
ha escrit: