Si vols saber qué és exactament això del Intel ME i estàs preparat per
quedar-te amb la boca oberta pel que ens deixem fer amb el software (i
hardware) privatiu, aquest link i els que se'n deriven t'ajudarà a
aclarir-ho.

https://www.fsf.org/blogs/community/intel-management-engine-2013-take-action

"y no hase falta desir nada más..."

El dia 18 de febrer de 2018 a les 20:08, Robert Marsellés <
robert.carde...@gmail.com> ha escrit:

Respondre per correu electrònic a