(Sento el reiterat SPAM, vaig buscant informació i me vaig trobant de nova)

El paquet encara el pots trobar compilat a Debian wheezy, que encara te
support LTS fins a maig de 2018.
https://packages.debian.org/wheezy/xserver-xorg-video-sis i la última
versió de la dependencia xorg-core es => 1.12.3. 901.

Recorda que sempre pots accedir als sources custom de Debian lliurement en
les pagines!
Doncs bé. tenim aquí una versió per a qui va ser lliurat a 2012-08-27.

https://packages.debian.org/wheezy/xserver-xorg-video-sis

Podría tenir més opció a funcionar que les versions arxivades del source
repository de freedesktop.org.

--
[...]

Respondre per correu electrònic a