Igual de bé en el sentit "plug-and-play" segurament no, caldrà
configurar-hi les VLANs i el pppoe o el que sigui que fa que connecti amb
internet (compte, suposo que ha quedat clar que en cas aquest, això del
CG-NAT no es resoldria ni amb un router diferent), però a nivell de
rendiment, i microtalls o inclús latència segur que millora.

Salut!

Pau Ibars

Missatge de Orestes Mas <ores...@tsc.upc.edu> del dia dl., 27 d’ag. 2018 a
les 18:30: