Em sembla que, l'exemple de l'entorn multiusuari administrat per
personal informàtic, s'allunya bastant de l'escenari en que se t'oblidi
de particionar bé el disc dur, i convingui un avís (extens i mal
predeterminat) del DebianInstaller.

Moltes altres coses es podria alertar en aquell punt, com la falta de
separació de particions d'usuari /home/*), de dades del sistema (/var),
/tmp/ etc.

El 26/6/19 a les 8:26, Alex Muntada ha escrit:

Respondre per correu electrònic a