Entenc doncs que si tinc xorg funcionant, no hi ha cap possibilitat que ho
estigui fent wayland, oi?

Vist tot això, sembla clar que el problema amb anydesk no té a veure amb
wayland. El cas és que des de la darrera versió per linux que em funciona
correctament (2.9.5) no hi ha hagut cap altra que m'anés bé, i van per la
cinc i pico. El que no sé és si la culpa la té xfce, que li falti alguna
cosa que anydesk necessita per funcionar, o què. Si en teniu alguna idea o
suggeriment, serà benvingut.

Salut!

Missatge de Ernest Adrogué <n...@posteo.de> del dia dv., 29 de nov. 2019 a
les 14:02: