Hola.Moltes gràcies per l'ajuda. Finalment ho he pogut fer afegint la línia deb
http: //ftp.es.debian.org/ debian buster-backports main non-free   al fitxer
sources.list dins el directori /etc/apt. D'aquesta manera he pogut instal.lar
des de synaptic els paquets broadcom-sta-source i broadcom-sta-common.Salut!

Sent from Yahoo Mail on Android

  On dj., de febr. 6, 2020 at 21:53, papapep<papa...@gmx.com> wrote:   Hola,

Tinc la mateixa placa i diria que ho vaig configurar amb el broadcom-sta-dkms i
dependències. Era a Bullseye, però crec que Buster també el té.

Salut.

El 5 de febrer de 2020 23.18.35 CET, Guillem Canals <guillemcan...@yahoo.es> ha
escrit:
Bona nit!Vaig instal.lar el Debian 10 Buster en una laptop que ja té bastants
anys. El problema que tinc és que no trobo la manera de configurar el wifi ja
que el xipset que porta és Broadcom model BCM4312.

Sent from Yahoo Mail on Android

--
Enviat des del meu dispositiu Android amb el K-9 Mail. Disculpeu la brevetat.

Respondre per correu electrònic a