Aquests "de vegades" són sempre connectant des del mateix lloc?
Ho dic perquè també podria ser cosa del proveïdor de xarxa amb que vols
connectar cap al teu aparell 3G/4G.

Si l'aparell admet 3G/4G i és zona rural (poca cobertura 4G) podria ser que
ara agafi 4G i per això ha baixat la cobertura, que és menor.
Pots desactivar-li 4G.

Respondre per correu electrònic a