Salut,

amb les dificultats que tens per poder sobreviure intentant utilitzar el
mínim d'eines de programari lliure, com a mínim, hem de ser capaços de
crear petits espais on no entri. Sobretot, si el tema és aquest, el
programari lliure.

Recordo en una xerrada en unes jornades que es comentava que abans
anavem a casa de les persones a instal·lar programari lliure i era com
un símbol d'alliberació. Ara fas el mateix, però el primer que fa la
persones amb el GNU/Linux instal·lat, és connectar-se al gran germà o
una GAFAM.

Gràcies Rita per les reflexions.

Vinga,

Salut i desobediència!