miquel, mira't el openbroadcasterstudio (obs), el fan servir fins i tots
els youtub€rs. Funciona extraordinàriament bé, és programari lliure, pots
compartir la pantalla (que pot ser clau per fer streaming de un
bigbluebutton-jitsi fàcil dedicant un ordinador) i pots fer mescla de
vídeo-audio, pots gravar, pots enviar a streaming, una meravella