-----Missatge original-----

Data: Fri, 13 Nov 2020 12:03:19 +0100
Assumpte: Re: Linux i disc NAS
CC: Debian User catala <debian-user-catalan@lists.debian.org>
Per a: Jordi <215...@runbox.com>
De: Albert Miralles Zurrón <soed....@gmail.com>
Vui dir... fins on jo sé, un disc dur S-ATA es... un disc dur S-ATA.
Sense importar  res més. fdisk -l mostrará tota la informació
disponible sobre la taula de partició dels discos i lshw -class disk
-class storage llistará tota la informació disponible sobre
controladors i discos conectats. De igual manera que dmesg mostrará
tota la informació disponible a nivell debug kernel sobre els volums i
discos.

Un altre cosa, es si has tret el disc dur de una caixa NAS, que tingui
un format propietari especial o bé estigui encriptat via una clau de
hardware, i que no puguis montar les unitats o llegir la taula
MBR/EFI...

Respondre per correu electrònic a