Bones,

No sé si al salsa han activat la funcionalitat de Gitlab Pages, que permet
publicar webs estatiques executant un generator de contingut des de la pipeline
(hugo, mkdocs, gitbook, pelican, etc.) per publicar-ne el contingut. Estaria bé
fer una pipeline que permeti publicar les pindoles en un format més accessible,
amb buscador, o classificaded per data de publicació.

Sino també es pot activar el wiki del projecte, però em sembla una solució
massa redundant per un repositori de documentació.

Salut
--

R. Sicart Rams

Respondre per correu electrònic a