Bona nit,
Continuo la cadena ;)

Missatge de Joan Albert <joan_err...@pangea.org> del dia dc., 27 de gen.
2021 a les 19:54:

> Bona tarda,
>
> En primer lloc, perdoneu-me si aquest fil no és adient, i espero que
> algú pugui comentar-ho si és el cas.
>
> Fa temps que tinc curiositat sobre el sector on
> treballem/investiguem/estudiem els integrants d'aquesta llista,
> i saber si allà utilitzem o no la nostra estimada distribució,
> software lliure en general o no és el cas.

[A casa] 2 debian amb kde. La mainada aprèn a fer anar el minetest enlloc
del minecraft i 2 Chromebooks. Fa uns quants anys, un anava amb xarnoppix
gràcies a algú de la llista.

[Família] Tinc una germana a qui ajudo a mantenir una debian i satisfeta
que n'està.

[A la feina] Treballo amb una escola i els dispositius de mestres i alumnes
són chromebooks. Als despatxos 4 windows i 2 debian. Fins el curs passat
que hi havia una aula d'informàtica eren debians.

> Òbviament, donaré exemple i començaré jo mateix:
> Sóc un (mal anomenat) científic de dades i treballo per a una
> consultoria de Barcelona. Només dues persones utilitzem sistemes
> operatius GNU/Linux perquè som molt tossuts, però la resta no. Sí és
> cert que disposem de màquines virtuals CentOS per a temes productius.
>
> El meu ordinador, no cal dir-ho, utilitza Debian (testing) :D
> A veure si s'anima algú més a explicar el seu cas.
>
> Salut!
>
> --
> Joan Albert

Respondre per correu electrònic a