Interessantíssim. Haurem d'instal·lar-nos l'Okular.

Comentar-vos que amb el problema amb els DNIe m'hi vaig trobar a l'estiu
passat: quan la DGP va decidir canviar el certificat.
Jo utilitzo el OpenSC (prefeixo les biblioteques que ofereix aquest a la
proporcionada per la DGP, que fins on jo sé no he sabut trobar-ne mai el font).
Així no em cal descarregar-me res del web dnielectronico.es

Ja a l'estiu altres usuaris es van adonar del problema i es va donar solució.
En mig mes ja tornava a funcionar amb la nova versió dels DNIes, tant la
autenticació per DNIe (que tinc configurada per fer login a la màquina per la
família) com l'autofirma, libreoffice, etc.

Salutacions,

Toni Mas
GPG 3F42A21D84D7E950

Sent with ProtonMail Secure Email.