Volia recomanar la utilització de l'eina "mainline" (externa a Debian) que
permet instal·lar moltes versions de nucli, però ho he intentat i a la
Debian estable li faltarien biblioteques per actualitzar i caldria
instal·lar-la amb aquestes biblioteques actualitzades des de
testing/unstable així que ho he deixat córrer.
L'havia provada exitosament a l'Ubuntu (tant ella com la prèvia ukuu ara de
pagament de la qual en deriva com a lliure):

https://github.com/bkw777/mainline

SALUT!
Josep

Salutacions...Josep