__________
I'm using this dedicated address because personal addresses aren't
El 21/4/21 a les 21:51, Orestes Mas ha escrit:

> El 21 d’abril de 2021 20:21:01 CEST, Narcis Garcia <debianli...@actiu.net> ha
> escrit:

> Vejam, no ho acabo d'entendre: les dades xifrades anaven com a fitxer adjunt
> o en ASCII delimitat?
>
> Aquesta política de rebutjar correus amb adjunts, per lamentable que sigui,
> podria estar motivada per minimitzar la propagació de virus. Si és així, en
> el primer cas podria ser acceptable, però en el segon cas l'hauria de deixar
> passar.
>
> Orestes.

Per a no embolicar l'altra persona en qüestions de PGP, ho vaig adjuntar
en format .7z

Què és el què és acceptable de la intervenció de les comunicacions o de
la vulneració de drets constitucionals de la persona?
Hi ha alguna opció al webmail de Google per a Prevenir [Sí] [No]
d'adjunts xifrats?

A Juana I de Castilla també la van tenir tancada i vigilada pel seu bé
https://es.wikipedia.org/wiki/Juana_I_de_Castilla#Encierro_en_Tordesillas

Narcís

Respondre per correu electrònic a