Hola,
molt interessant la conversa, com sempre.
Tens raó Àlex, això forma part d'una configuració extra que afegim (la
línia comentada del pam) per tant efectivament si algú té curiositat ... :)
I Toni, el problema amb Kerberos, és que si no fas un kdestroy o l'elimines
manualment de /tmp dura no se quantes hores i per tant amb l'ordre que hem
esmentat pots fer ...
Potser això també és configurable per a que quan un usuari tanqui la seva
darrera sessió s'elimini aquest ticket ¿?
De fet pensàvem provar-ho manualment a alguns ordinadors posant-ho al
logout (si nomes hi ha una sessió d'aquest usuari  => kdestroy) però vaja
Merci,
Julio

Missatge de Toni Mas Soler <antomas...@protonmail.com> del dia ds., 25 de
set. 2021 a les 21:26:

> Al man su/man runuser hi fa alguna referència. Però no entenc el motiu
> perquè és un forat de seguretat si s'usa kerberos (NOTA: jo no faig servir
> kerberos).
>
> Toni Mas
> GPG 3F42A21D84D7E950
>
> Sent with ProtonMail Secure Email.

   -

   El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans. Al
   2018 només del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem, desapareixerà.
   -

   El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones
   deixen de cobrar en comparació amb els homes. Hem d’ajudar a les dones a
   eliminar aquesta data.
   -

   L’administració pública cada any es gasta milions d’euros en llicències
   de programari privatiu. Utilitzant programari lliure estalviem costos i
   incentivem l’economia local.

*La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les.*

Respondre per correu electrònic a