> El problema és quan el sistema es queda sense memòria i comença a fer
> servir swap el funcionament es s'alenteix tant que el sistema queda
> inutilitzable, fins al punt que no és possible ni tan sols matar el
> procés manualment.  Suposo que si t'esperes suficientment l'oom-killer
> l'acabaria matant, però jo mai he tingut tanta paciència.  Personalment
> he optat per no tenir swap, per evitar aquestes situacions.
>
> Salutacions.
>
> Tot i que se m'escapa algun concepte trobo interessantíssim el que entenc.
Desviant-me una mica del tema i entenen que no hi ha una resposta
universal, com bé diu Eloy ni per a un mateix usuari, em recomaneu per a
ordinadors d'alumnes de cicles no posar swap?
A banda de que la swap vagi bé per a la hibernació, he pensat que el dia
que decideixi no tenir-la trobaré un programa antic i important de Murphy
amb un if que m'enviarà a l'infern si no troba la swap. Però potser són
paranoies.
Vagi bé
Julio

   -

   El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans. Al
   2018 només del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem, desapareixerà.
   -

   El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones
   deixen de cobrar en comparació amb els homes. Hem d’ajudar a les dones a
   eliminar aquesta data.
   -

   L’administració pública cada any es gasta milions d’euros en llicències
   de programari privatiu. Utilitzant programari lliure estalviem costos i
   incentivem l’economia local.

*La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les.*

Respondre per correu electrònic a