Responent en Joan (ja rebo bé l'humor), crec que els fabricants no s'equivoquen amb el teclat «espanyol», ja que està dedicat a l'estat espanyol o regne d'espanya. L'idioma espanyol no existeix, així que el teclat «espanyol» no està dedicat a una llengua sinó als idiomes d'un territori.

On jo visc seria fantàstic que unifiquessin un teclat «pirinenc» i així s'acomodaria a tots els idiomes de les dues vessants de la serralada. Però això és un tema de maquinari i no pas de programari. El programari ha de tenir en compte la realitat del maquinari, perquè sinó les confusions poden donar sorpreses quan canviï el maquinari.

El 25/5/23 a les 8:14, Narcis Garcia ha escrit:
En poques setmanes es publicarà la nova versió Stable de Debian, la 12 (bookworm), i estic provant la 3a candidata (RC3):

https://cdimage.debian.org/cdimage/

M'alegro que creixi la preocupació per la salut visual, i el debian installer (sobretot en mode text) permeti el tema de colors fosc.

He observat també que se segueix oferint una distribució de teclat que no existeix: Català. Si un dia un fabricant en fa un d'específic, esperem que no resulti incompatible amb les instal·lacions fetes fins avui.

--

Narcis Garcia

I'm using this dedicated address because personal addresses aren't masked enough at this mail public archive. Public archive administrator should fix this against automated addresses collectors.

Respondre per correu electrònic a