El 13 de juny de 2023 21:51:30 UTC, Alex Muntada <al...@debian.org> ha escrit:
>Hola, Narcis:

>A mi em funciona bé. Ho utilitzo diàriament.

A mi tb.

--
El 2003 el català era la llengua habitual del 46 % dels catalans. Al 2018 només
del 36 %. Si els castellanoparlants no actuem, desapareixerà.

El 3 de novembre representa el moment de l'any en el que les dones deixen de
cobrar en comparació amb els homes. Hem d’ajudar a les dones a eliminar aquesta
data.

L’administració pública cada any es gasta milions d’euros en llicències de
programari privatiu. Utilitzant programari lliure estalviem costos i incentivem
l’economia local.

La neutralitat davant les desigualtats acaba accentuant-les.

Respondre per correu electrònic a