Hola, aquí Daniel Abaurrea Ruiz des de Barcelona ciutat. Tinc cinquanta anys d’edat. Vaig estudiar arquitectura.

Els meus coneixements d’hardware i software son del nivell d’usuari. Sempre m’ha interessat molt saber com funciona tot el que m’envolta. Es per això que m’agradaria molt aprendre a instal·lar un sistema operatiu debian en un ordinador portàtil comprat sense que s’hi hagués instal·lat prèviament un sistema operatiu windows.

He decidit posar aquest missatge en el vostre lloc web perquè he intentat aprendre a fer la instal·lació cercant cursos e informació per internet però m’he perdut en la quantitat d’informació que he trobat a la xarxa.

Hi ha algun col·lectiu que organitzi un curs en el que aprendre a fer aquest tipus d’instal·lació?

Disposo d’un ordinador portàtil en el que podria assajar el procés d’instal·lació abans d’intentar-ho en un dispositiu nou comprat sense el sistema operatiu windows prèviament instal·lat.

Algú em pot orientar en aquest propòsit?

No dubteu a contactar amb mi:

danielabaurrear...@gmail.com

Moltes gracies pel vostre temps i esforç... danielabaurrearuiz

Respondre per correu electrònic a