Doncs sí, a la consola (CTRL+ALT+F2, ja que l'F1 l'ocupa la sessió gràfica) puc escriure les vocals amb accent obert, tancat i dièresi.

Per tant, és un problema de l'entorn gràfic. Per tant, com dius és un problema del mètode d'entrada. Que m'aconselles?

Moltes gràcies.

Xavier De Yzaguirre
xdeyzaguirre(at)gmail(dot)com
+34 629 953 830

El 26/4/24 a les 7:11, Ernest Adrogué ha escrit:
2024-04-23, 13:11 (+0200); Xavier De Yzaguirre i Maura escriu:
Doncs, Ernest i companyia, es molt curios, t'ensenyo el que em surt:

[...]

Al pas 5 identifica correctament la a amb accent greu i al pas sis em dona
pel sac.

No se, estic perdut.
No, no, és correcte.  A mi em diu exactament el mateix, i escriu els
caràcters correctament.

Em fa pensar que el problema potser és del mètode d'entrada.  A la
consola Linux (Ctrl+Alt+F?) pots escriure accents?

Salutacions.

Respondre per correu electrònic a