On Sat, 22 Feb 2003, Søren Boll Overgaard wrote:

> lør, 2003-02-22 kl. 11:16 skrev Peter Makholm:
> [...]
>
> Jeg skal gerne demonstrere lidt gnome2 med antialased fonte og galeon og
> den slags fnidder, hvis det kan have interesse.

Fint nok, men nok mere interessant at fokusere på Debians styrker fremfor
andre distributioner: Hvordan en blanding af KDE- og Gnome-programmer
dukker op i hinandens menuer på et Debian-system, og hvordan XFree
konfigureres og holder til en opgradering fra 3.x til 4.x.

Altså: Fokusér på hvad Debian har at byde på, mere end at det er "endnu en
Linux-distribution".

> Hvorledes er det planen at lave et sådant mirror?
> Noget cd-værk, eller på en lokal disk?

Jeg har et mirror med af woody til i386 og PowerPC, og afhængigt af hvor
meget båndbredde jeg kommer i nærheden af de kommende dage også til sarge
og sid. Desuden er der apt-get'able mirrors af Blackdown java, uofficiel
OpenOffice til woody og nogle flere goodies.

Jeg vil desuden have ISO-images af Lord Such's uofficielle net-boot
woody-CD'er til i386, PowerPC, m68k og Alpha.

Jeg har *ikke* source liggende til tingene, så jeg skal lige undersøge om
det er legalt at formulere det som at jeg blot er en "human proxy" til de
websites jeg har hentet det fra, så jeg ikke hænger på ansvaret om
levering af kildekode frem i tiden...

Det vil altsammen ligge på min laptop.

Jeg har ikke leget meget med det, men en interessant ting at vise frem
kunne være auto-generering af CD'er fra dagens snapshot af testing - noget
kun Debian-baserede distributioner kan, såvidt jeg ved.

Put mig på når det passer...!

 - Jonas

--
Debian GNU/Linux developer     http://www.debian.org/