ons, 2003-04-16 kl. 21:57 skrev Jonas Smedegaard:
> On Wed, 16 Apr 2003, Peter Makholm wrote:
> Det er _ikke_ tilladt at inkludere task-* pakker i Debian længere. Det
> blev ændret i Debian Policy 3.5.7 (ifølge
> /usr/share/doc/debian-policy/upgrading-checklist.txt.gz på sid)

Hej,

Jeg er lige kommet fra ferie og ser at I diskuterer noget, jeg har lavet
en lille indsats for tidligere; I december blev opgavepakken "danish"
medtaget i tasksel. Jeg ved ikke om det er det er en forældet måde at
lave opgavepakker på. Den ser ud som følger:

Task: danish
Section: l10n
 This task installs packages and documentation in Danish
 to help Danish speaking people use Debian.
Essential:
 locales
 language-env
Packages:
 locales
 language-env
 aspell-da
 idanish
 wdanish
 kde-i18n-da
 util-linux-locales
 openoffice.org-l10n-da
 mozilla-locale-da

Fra jeres liste kunne man tilføje op-i18n-da, dict-freedict-dan-eng og
xfonts-intl-european

Et år tidligere fik jeg indføjet en understøttelse i language-env (se
/usr/share/language-env/da og kom gerne med ændringsforslag)

Claus

--
Claus Hindsgaul <[EMAIL PROTECTED]>