Jacob Emcken skrev:

> Umiddelbart vil jeg ikke mene at det er værd at arbejde videre med det
> du har. Men måske du skulle vente og se om nogle andre her på listen har
> nogle bedre svar end mit.
>
> Hvilken Debian forsøger du at installere (Woody (stable), Sarge
> (testing) eller Sid (unstable))?

Har forsøgt med både Sarge og Sid.

> Jeg har selv haft brugt den nye beta installer til at installere Sarge
> hvilket den klarede ganske fint. Da jeg prøvede at installere Sid gik
> der ged i det hele da jeg skulle installere lilo og Woody har jeg ikke
> forsøgt mig med.
>
> Hvis du forsøger med stable, hvilket jeg ville fortrække til en server,
> så brug de gamle installations CDer:
> http://mirrors.sunsite.dk/debian-cd/images/3.0_r2/i386/

Det var egentlig også hvad jeg regnede med at forsøge som det næste - det
virkede bare lidt uoverskueligt at skulle hente _7_ CD'er for at komme i
gang...

> Du kan nøjes med CD1 og installere resten via nettet.

... så det var jo en glædelig overraskelse!

> Du kan vælge forskellige boot options. En af dem hedder bf24 og
> installere Woody med en 2.4.18 kerne, hvilket er at fortrække frem for
> 2.2.20 kernen som man som standard får smidt på systemet.
>
> Desværre er den gamle installer ikke nær så brugervenlig som den nye,
> men håber du kan få snoet dig igennem den alligevel.

Jeg vil i hvert fald forsøge.

Mvh, Claus Nielsen

This message has been scanned by F-Secure Anti-Virus for Microsoft
Exchange.
For more information, connect to http://www.F-Secure.com/