Jeg har anskaffet et nyt VIA EPIA M10000 motherboard og det er virker
upåklageligt i Debian/Unstable med den færdigtbyggede kernepakke 2.6.7 med
hotplug.

Et lille opsætningsspørgsmål.

Hotplug systemet installerer firewireporten som eth1. Skal man give den samme
ip som lan? (sat fast til 192.168.1.3)

Jeg skal ikke bruge firewire til noget umiddelbart..

**

Tillægsspørgsmål (kun hvis du lige kan det på tungen, ellers finder jeg selv
ud af det når jeg får tid):

Hotplug vil faktisk helst sætte firewire op på eth0 og LAN på eth1. Jeg fik
byttet om på dette ved at smide via-rhine driveren i /etc/modules, så den
loadede først, men kan man få hotplug til at give hardwaren det navn man
gerne vil have? (brug udev måske??)

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.2.3 on Debian GNU/Linux

Besvar via email