Anders Ellenshøj Andersen skrev:
Jeg har foreløbigt haft held med at lade courier-ssl bruge et cacert.org certifikat, sådan at mailklienter ikke kommer op og brokker sig over at certifikatet er udstedt til localhost i stedet for det rigtige domænenavn.

Det sagde jeg vist for tidligt. :) Det virker rent faktisk ikke. Man får ikke nogen fejl, men man kan ikke se mail i sine imap mapper og man kan ikke kopiere sendt post til sendt post mappen..

:(

Anders