On Wed, Jun 02, 2010 at 03:05:44PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Ik had het net ook bedacht, maar je was me voor ;-)
> Bedankt overigens.

> Inderdaad.

Ik zou het omdraaien, er zijn maar 2 redenen om niet te upgraden:
- low risk server/pc, upgrade kost meer tijd dan het risico waard is.
- uit te faseren server, hardware is afgeschreven en wordt vervangen
door nieuwe of het wordt niet vervangen.

Praktijk leert alleen dat uitfaseren vaak langer duurt dan gepland
en dat een risico achteraf toch minder klein was als gedacht. Dan
blijft de optie eigenlijk alleen over voor pc's zonder rechtstreekse
internettoegang...

Vaak machines waarvan je je toch afvraagt waarom ze nog aan staan.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver