Paul van der Vlis schreef op ma 06-05-2013 om 23:34 [+0200]:

> Hallo Frank,

> Ik stop geen deb-multimedia in mijn sources.list (ook niet onder
> Squeeze), en het is bekend dat het gebruik soms problemen kan geven, zie
> punt 3 hier: http://wiki.debian.org/DebianMultimedia/FAQ
>
> Als je encrypted DVD's wilt afspelen dan heb je een pakket nodig wat
> niet in Debian zit. Nu ben ik al lange tijd op zoek naar een encrypted
> DVD om dit te testen, maar ik kan er geen vinden. In de praktijk zijn
> dus de meeste DVD's niet encrypted. Maar, je moet er net maar een willen
> afspelen...

> [...]

Dank je wel voor je uitleg, Paul. Ik liet me destijds overhalen dat ik
gerust deb-multimedia.org kan gebruiken, zie
http://forums.debian.net/viewtopic.php?f=6&t=80452#p438613 . Maar nu
multimedia in Wheezy verbeterd is, wil ik graag van deb-multimedia.org
af en een kans geven aan de officiƫle weg. Hoe kan ik dit doen?
Misschien toch volledig nieuwe schone installatie doen?

Hartelijke groeten,
Frank Voncken

Antwoord per e-mail aan