On 05-06-13 21:06, Paul Gevers wrote:

> Lijkt er wel op ja.

> Misschien nog dependencies, of nog iets waarschijnlijker, een
> andere python versie.

Hij zou het moeten doen op Ubuntu 12.04, die heeft ook Python 2.7.3
net als Debian7.

Dit geeft misschien een duidelijker melding:
--------
root@laptop:/usr/share/lod2-refine/webapp/extensions/jython/module/MOD-INF/lib/jython#
python ./signal.py
  File "./signal.py", line 225
    sun.misc.Signal.raise(_signals[SIGALRM])
                        ^
SyntaxError: invalid syntax
---------

Ik zie overigens nog dit staan in de code:
--------
According to
http://java.sun.com/products/jdk/faq/faq-sun-packages.html 'writing
java programs that rely on sun.* is risky: they are not portable, and
are not supported.'

However, in Jython, like Python, we let you decide what makes
sense for your application. If sun.misc.Signal is not available,
an ImportError is raised.
--------

Ik zie geen importerror. Hoe kom ik erachter waar die sun.misc.Signal
te vinden is?

Groet,
Paul.

http://www.vandervlis.nl