Goed idee. Ik gebruik dit scherm zelden. Ik zal morgen een scherm van mijn
desktopcomputer proberen.

Het scherm is overigens met DVI aangesloten. Er zitten alleen digitale
video-aansluitingen op het bord.

Excuses voor de drie berichten. Eerdere berichten kwamen niet door.

Uiteraard rapporteer ik terug.

Antwoord per e-mail aan