Geert Stappers schreef op vr 21-01-2022 om 19:59 [+0100]:
> Wat zou er in directory  `/var/lib/radicale/collections/collection-
> root`
> moeten staan zodat "adresboek vernieuwen" wel lukt?
>
> Diezelfde vraag wat specifieker:
>   Bij werkende combinatie DAVdroid-Radicale-combinatie,
>   wat is dan de output van `sudo find /var/lib/radicale`?

Heb je eerst een kalender aangemaakt, door via de browser in te loggen
bij Radicale en een beetje in de UI rond te klikken?

Ik heb in `collections-root` een directory met mijn username als naam
en daaronder directories voor de verschillende kalenders, met hun UUIDs
als directorynaam.

(ik draai Radicale 3.1.1 in een Docker-container, maar dat zou niet
heel anders moeten zijn dan de 3.0.6 in bullseye)

-Martijn

Antwoord per e-mail aan