Ha bon ?
Parce qu'avant de poster j'ai encore lu la description de NTFS dans le
fichier doc du kernel (2.6.36) est je lis:

N*TFS write support (NTFS_RW)*
*
*
*CONFIG_NTFS_RW:*
*
*
*This enables the partial, but safe, write support in the NTFS driver.*
*
*
*The only supported operation is overwriting existing files, without*
*changing the file length. No file or directory creation, deletion or*
*renaming is possible. Note only non-resident files can be written to*
*so you may find that some very small files (<500 bytes or so) cannot*
*be written to.*

Du coup ta réponse m'étonne quelque peu.

Pascal

Le 9 décembre 2010 19:49, tv.deb...@googlemail.com <tv.deb...@googlemail.com