Τα netbooks είναι dualboot, τουλάχιστον χθες σε μια αλυσίδα καταστημάτων με
είδη πληροφορικής είδα
τα μισά netbooks του stand με Ubuntu και τα υπόλοιπα με Windows και το
καρτελάκι έγραφε "Λειτουργικό: Windows / Linux"
Αλλού όμως είναι το πρόβλημα. Υπήρχαν netbooks που κόστιζαν γύρω στα 290 ευρό
και ξαφνικά πήγαν 450 (όμοια υπήρχαν netbooks
που έκαναν 400 και πήγαν 450 - ίσα ίσα για να καλύψουν τα χρήματα που πέρνουν
από το κουπόνι) και η δικαιολογία των καταστημάτων
είναι το επιπλέον λογισμικό εκτός των Windows και το flash stick που αναφέρεται
ότι πρέπει να δίνεται μαζί με τη συσκευή. Αίσχος αν
χρεώνουν το ελεύθερο λογισμικό...