Dnia sobota, 29 stycznia 2005 22:21, Wojciech Ziniewicz napisaÅ:
[...]
> masÅo maÅlane. ale tudzieÅ nie oznacza "dokÅÄdnie" tego samego co "i"
>
> :) nie kÅÃÄmy siÄ jednak o spÃjniki aczkolwiek , jednak, co wiÄcej
>
> ,Åeby nie popaÅÄ w niepotrzebne spory :PPP

No to jeszcze raz.
http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=63334

Nie mÄczyÅbym listy takimi problemami, gdyby nie to, Åe ostatnio zauwaÅam
geometrycznie rosnÄcÄ tendencjÄ do uÅywania tego sÅowa.

Onegdaj juÅ zwracaÅem uwagÄ jednej osobie.

Ja lubiÄ nowe sÅowa i zawÅdy chÄtnie siÄgaÅem po nowe sÅowa, lecz lepiej
wiedzieÄ co siÄ mÃwi, prawda?

CÃÅ. LecÄ na wieczorne ablucje.

Pozdrawiam. ;-)

--
Lech Karol PawÅaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]

Odpowiedź listem elektroniczym